söndag 27 maj 2012

Rätt näring och löpteknik-kurs

Nu är det bokat! Nu ska jag lära mig att springa rätt, eller iaf utveckla min löpteknik med Dalas hjälp. Jag har dragit ihop ett gäng på 7 personer och vid tre tillfällen ska vi få träffa Dala som ska lära oss allt om löpteknik och kroppshållning. Det ska bli superspännande!

Jag var ute en sväng idag, det blev en 6a. Men varför går det så segt?! Och ont i ryggen har jag. Efter lite funderande inser jag att jag ger inte kroppen den näring som den behöver för att orka prestera. Helgerna är kosthållningen inte vad den borde vara. Och ryggen... Kanske dags att inse att jag behöver träna upp bålen, lång tid med med dåligt med träning visar sig nu. En hemsk insikt! För att slippa ha ont i kroppen resten av livet är det viktigt att ta hand om den. Det blir ett styrkepass på Skansen på tisdag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar