tisdag 25 september 2012

Det flyter på...

Idag gick det sååå bra att springa. Planen va ett teknik- eller backpass på åsen, men det blev ju så himla mörkt så jag fick tänka om. Det blev ett vanligt pass, kanske typ 5 km och bestämde mig för att tänka teknik. Efter Dalas genomgång innan sommaren fick vi ju lite att tänka på när det gäller löpning. Och nu när det börjar kännas riktigt bra att springa så kan jag börja fokusera lite mer på tekniken än att bara ta mig runt.

I helgen tog Fia och jag en riktig långtur, det blev en långpromenad på två timmar. Riktigt bra för min kropp att vänja sig vid att hålla igång länge. Och den reagerade på det. Kände mig lite sliten när jag kom hem och foten (den som gick av millenieskiftet) kände jag av efteråt, vilket jag bara gör när jag tagit i lite extra. Det är inte så bra va? Att kroppen känner sig sliten efter två timmars promenad. Jag kommer att springa i dryga fyra!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar