torsdag 6 september 2012

Full fart med träning

Nu är träningen igång för fullt. Känns riktigt skönt! Löpning blandas med bland annat Kettlebellsträning, promenader och annan styrketräning. Dock har jobbet tagit mycket av min tid ett tag nu. Det är kul, men har resulterat i att träningen ibland fått stryka på foten för att kroppen har varit i större behov av lugn än träning. Så är det ibland, gilla läget och gå vidare är min melodi. Nu känns iaf träningen skön och jag längtar efter den varje dag. Planen för dagen är att köra ett backpass på åsen för att sen gå till Hälsogymet och köra lite styrka. Vad jag jag köra får vi se, det blir vad jag känner för. Gillar de passen. :-)

Kosten har jag ändå lyckats fokusera på under denna period. Inget godis, inget fikabröd och en bra måltidsordning. Dags att ta det ett steg längre och nu fokusera på mängderna. Har ett tag ätit vattenmelon både nu och då. Och även vattenmelon kan man äta för mycket av. Dags att se över detta alltså och få lite ordning på kroppen. Den förtjänar det!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar